I wan't a rocketship with enough fuel to take me to Mars!

Alltså, jag borde inte få vara nära datorer just nu. skulle skicka in en text till en lärare, gick inte som jag tänkt mig. Första försöket: det funkar inte alls, rutan blir vit och vill inte göra något. Andra försöket: börjar skriva mailet, ska bifoga filen trycker istället på skicka :O Tredje försöket: skriver hela mailet klart och är helt nöjd skickar iväg, kommer på att jag glömt texten igen!! Fjärde försöket: kollar två extra gånger så att allt är med! Skickar.... Det funkar!! Äntligen! Var nästan på väg att säga till Marlene att skicka in den men hon loggade ut från msn och jag fick lösa det på egen hand medan Jakob bara skrattade...

Nu kommer visst min lärare och min spanska ska fortsätta...
Detta har jag gjort idag på min rast: :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0