Saft saft hallonsaft bättre saft har ingen haft!

Okej... Skola igen, det underbara lovet är snart slut. Igår så var det dans och prov, jag hämtade också några papper av min engelskalärare som sts tappat bort för typ tredje gången. I alla fall så diskuterade Maria och jag en sak över msn igår, japp, det handlade om bloggen. Vi började diskutera en design som vi ska fixa, så en ny design kommer inom kort eller lång tid vem vet ^^

Jo, jag hittade lite roliga bilder igår på vår dator hemma, där jag har typ alla mina bilder och sims. Får se om jag kanske lägger upp lite bilder därifrån någon gång ^^ Som ni kanske märker har jag nästan absolut inget att skriva.


Vädret är så fint att man liksom blir sugen på glass ^^ Går inte att hjälpas är alltid så för mig, såg solen och tänkte glass. Har ätit vårens första glass, det var nog förra veckan söndagen precis innan lovet, alltså påskdagen då jag hade dans. Efter den tänkte vi köpa varsin glass, men det slutade med att Eleonoras föräldrar bjöd oss, så snällt! Jag åt då en Magnum temptation fruit, förpakningen var super fin och glassen var god, lite för liten bara :/ men absolut god. Eftersom förpakningen var så fin kunde jag inte låta bli att spara den :O Men så är det ibland, har också två par 3D-glasögon hemma utan någon riktigt anledning :O :)

Känns lite dumt att jag sitter inne framför datorn nu när det äntilgen är så fint väder. Kan säga att jag i dag gått runt och sagt: "Snart är det sommarlov!" typ många gånger ^^

Nä, nu ska jag äta innan jag måste dra till Liljeholmen igen, men denna gång för att dansa! ^^ Imorgon har jag muntligt nationella i engelska, klockan åtta börjar jag bara på grund av det :O Önska mig lycka till! :D
Ha det super duper mega bra
Kram

Just det höll på att glömma; snart är det sommarlov!!

Kommentarer
Postat av: linnea

haha, inspererad av ludden? ;)

2010-05-03 @ 21:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0