Inte så svårt val egentligen, men vad kan man göra?!

Fett besviken!!!
Fick ett sms av Nea i morse där hon fråga om vi skulle göra nåt idag och det är ju alltid lika kul :) men nu är det så att jag ska iväg och dansa idag på dagen från klockan 12.30 till 14.00... Och jag har redan lovat Karin att jag ska gå så jag kan ju inte skippa det för att umgås med Nea :/ Jag älskar ju verkligen att dansa och det är en extra insatt lektion med Pam så jag vill gå, men jag har inte träffat Nea på riktigt på typ super länge! Senast vi träffades var i onsdags för Marias konsert (som var super bra) men det var ju inte så länge och så var det ju konsert typ mesta tiden, så vi kunde ju inte prata (men jag klagar inte eftersom de var så duktiga på konserten, Maria kommer berätta mer!! ^^)
Fast vi ska antagligen hitta på något imorgon istället så det blir ju kul om det blir av.
Nu måste jag göra mig i ordning eftersom min buss går om typ 35 minuter
Ha det bäst och hoppas ni har haft en super duper mega trevlig påsk!!
Det har jag. Farmor var här igår och vi åt våfflor ^^
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0