...

Tess fyller ar idag! Grattis! Alex fyller ar idag! Grattis! Det var nagon mer som fyller ar idag! Grattis!

Det har varit valdigt fint vader har pa sistonde, i lordags regnade det faktiskt for forsta gangen sen jag kom hit! Wow! Idag daremot har det varit stralande sol och runt 41 grader. Det jobbiga ar att det ar ganska kallt pa morgonen men sen nar man ar i skolan sa blir det varmt. Sa idag var det kortbyxor och en stor vit troja som gallde for mig. Imorgon blir det nog klanning eller kjol. Vi lyckades hitta lite skugga att sitta i under lunchen, det var valdigt skont kan jag saga.

Imorgon sa har jag kort dag, vi har det ibland pa onsdagar och mandagar. Jag tror att jag berattade om att vi hade D-back forra onsdagen. Da har vi ett block da man kan gora lite olika saker, tex sa kan man gora make-up work om man missat nagot, varit sjuk eller bara varit borta av nagon anledning. Jag yogade, det var valdigt kul.

Oh... hade jag varit i Sverige sa hade jag borjat skolan imorgon :O Sa alla tvaor och treor pa JB ha sa kul! Och alla pa Sodra! Tex Linnea ^^ Maria har ju redan borjat men har inte hort sa mycket fran henne. Vi kanske kan prata pa skype i helgen... hor av dig Maria!!!

Vi var ute och at idag, det var sa varmt i huset att vi inte riktigt kunde vara dar. Sa vi akte till Jackson och at pa en italiensk resturang, tog Lasange... det var sa himla gott!
Nu bojar det bli dags att ga och lagga sig, ska ju upp klockan fem imorgon... MP3:n ar laddad sa jag lar komma till skolan imorgon och pa torsdag med musik i alla fall, kan ju ladda den igen, men vill inte gora det for ofta... helgerna brukar vara bra och kanske nagon gang mer. Men har kommit fram till att den startar utan mening nar den ligger i min vaska ibland :O Det ar darfor batterit gar sa snabbt. Suck

Aja... God natt USA! Typ God morgon Sverige!! Jo, klockan ar ju runt sex sa... jo, god morgon Sverige...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0