Lordag

Howdy!
Sa... vad hander har borta i USA da? Jo, har sitter jag framfor datorn och ater vattenmelon, mums! Smsade lite med Maria igar, hon var inte direkt overlycklig eftersom det regnade och alla deras saker var genomblotta, stackarn. Sen idag fick jag ett sms fran Nea som sa att de hade varldens ovader, med aska och allt. Ar det sa over hela Sverige? Har inte riktigt koll pa vad som hander dar borta.

Jo, imorse vaknade jag nagon gang runt halv nio om jag inte minns fel, gick upp till badrummet och gick sen och lade mig och laste lite... Ingen annan var hemma forutom jag och Frida, sa nar jag gick och lade mig igen foljde hon efter mig och somnade pa min sang. I alla fall sa drog jag mig upp vid elva, duschade och at frukost/lunch. Runt ett kom Jack hem och sen vid halv tva kom Connie inspringades genom dorren och skyndade sig att gora sig iordning. Vi skulle namligen ivag pa middag hos nagra av deras kompisar, Jacks gamla skolkamrat och hans fru. Dar at vi en jatte god middag och hade det trevligt. Frida var ocksa med. Nar vi sen var pa vag hem stannade vi till vid en butik for att handla lite mat och sa. Det var typ min dag... Har last ut min ena bok ocksa,
PS. I love you. Den var verkligen jatte bra och jag rekomenderar den starkt, det ar en valdigt sot karlekshistoria och om jag inte minns fel sa har den kommit som film ocksa. Far ta och se den nagon gang i framtiden, men ar inte saker att den kommen vara lika bra som boken...

Just det... Om Marlene eller Daniela laser detta, sa tycker jag att ni ska oppna upp er blogg snart igen!

Ha det bast allihopa!
Hugs

Ah... en sak till har snart varit har i exakt en vecka! Typ 13 min kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0