Totally Awesome!

Satt precis och chattade med en god van... okej, nu ska inte lata som om jag ar over hundra ar gammal... men hon ar en god van. Vem undrar ni nog nu? Jo... Alicia. Vi har suttit och diskuterat lite olika saker och jag har nu fatt henne att se A Very Potter Sequel! Yay! Sa da var en till nere i det trasket... eller nat. Aja... nu ska jag inte skriva massa onodiga saker ni inte bryr er ett skvatt om, men jag tycker att det ar kul.

Sa... senast jag skrev var lite mer an en dag sen, vad har hant sen dess? Jo... inte mycket. Vi har varit pa skolan som verkar kul, det var val okej da, blir nog roligare nar jag traffar nagra som inte ar freshmen... Sen sa igar satt vi och kollade pa film typ hela dagen. Vi akte till Chads dar jag skule spendera natten eftersom Jack och Connie har en tidningsrunda de gor varje torsdag. De aker fran huset vid sju eller vardet var och ar borta hela natten.

Nu ska jag dra mig ivag harifran!
Hoppas allt ar bast med er alla dar borta i Sverige!
Hugs!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej!

Skolan är säkert toppen! ;)

Jag är hemma i morgon kväll

Idag var jag hos farmor

Kram

2010-08-06 @ 21:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0