^^

Okej... det blev nagot knas med mitt forra inlagg. Datorn oversatte mitt inlagg till engelska utan anledning, ledsen for det! Sa vad var det jag skrev... Jo, jag berattade om min forsta dag i skolan, + lite om den forsta veckan. Valdigt intresant jag vet :P I alla fall sa tankte jag skriva  en lite kortare verison pa det langa jag skrev igar eftersom jag inte orkar skriva allt igen...

Sa jag gick upp klockan fem pa morgonen, gjorde mig iordning och at frukost. Sen akte vi ivag till skolbussen, den kom nagra minuter senare. Det ar jag och tre till som gar pa vid den platsen. Vi kom i alla fall fram till skolan efter cirka en timme och tjugo minuter. Da var det bara att hitta till "the big gym" dar vi skulle samlas allihopa. Pa vagarna over laktarna satt lappar med "Senior", "Junior", "Sophomore" och "Freshmen". Sa jag gick och satte mig under vid alla andra juniors. Det satt en tjej lite langre upp pa laktaren som kom ner och satte sig bredvid mig, vi borjade prata. Hon heter Megan och var ocksa ny pa skolan. I alla fall nar vi suttit dar nagra minuter kom en larare in med ett snabbt pep-talk och sen kom alla larare in under applader. Sen sa fick vi ga ivag till olika saker. Vi borjade i Teatern, som ar otroligt stor och fin. Dar fick vi svara pa lite fragor om skolan, med hjalp av en handbok. Varken Megan eller jag hade nagon sa vi flyttade till bredvid en tjej som satt ensam. Det visade sig att hon ocksa var ny. Alex. Sa vi tre nya hangde ihop fram till efter lunch. Det var ocksa en kille som pratade, det var otroligt intresant faktiskt. Efter det sa blev det en liten rast och sen drog vi ivag till "the smal gym" for att ta kort och fa var id-kort som man behover till lite olika saker pa skolan. Sen var det dags att  fa vara scheman och bocker, fick tva och ar glad for det eftersom de sa tunga och stora. Stackars Megan fick fyra stycken :O Sen var det tillbaka till the gym for lite lekar och annat flum. Efter det hade vi lunch. Nar klockan ringde sa var det dags for alla vara lektioner, men bara en haltimme av varje. Sjalvklart fick jag mattelaxa redan forsta dagen... :/ Sen var det bara att hitta bussen for att aka hem.

Sa, det forsta dagen lite kort sadar... Hela forsta veckan ar ju avklarad nu och jag lever. ^^ Nu ska jag vanta pa att Maria ska logga in pa skype :)

Ha det super duper mega bra
Hugs

Kommentarer
Postat av: Pappa

Kul att se och prata med dig

och nu inser jag att jag nog tolkade den engelska översättningen hyfsat bra :-)

Kram



2010-08-14 @ 21:24:45
Postat av: Joel

Ja jag ser att det är min bild ni har använt visst är jag bäst :D Ne

Lycka till

2010-08-22 @ 22:02:12
Postat av: Anonym

Vad menar du Joel?

2010-08-22 @ 22:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0