Å, Ä och Ö

Howdy!
Söndag idag... vaknade runt halv elva denna imorgon, så måste ha varit otroligt trött. Igår vaknade jag nämligen runt sju och somnade i bilen när vi åkte iväg till en liten fest, så jag var nog väldigt trött...
Jag fick ett litet klagomål idag... För att jag inte använt tre speciella bokstäver. Så idag så används dem, fast det tog ett tag att skriva.
Så vad har hänt sen jag skrev sist? Jo, lördagen förra veckan på eftermiddagen åkte vi iväg till Noel och Kristi. Det var väldigt trevligt, det som var lite synd dock var att deras yngsta son hade börjat kräkas typ tio minuter innan vi kom dit. Men vi troddde inte att det var något. Sen på söndagen var vi på Cook's hela dagen och jag jobbade lite. Måndagen tillbringade jag hemma på grund av att jag var sjuk, vi alla tre här vaknade runt samma tid på natten och började kräkas. Så vi alla var hemma den dagen. På tisdagen var jag tillbaka i skolan och sen var det som en vanlig skolvecka.

Onsdagkväll gick vi pa bio. Först åt vi middag på en kinaresturang, super gott ^^ Sen åkte vi till bion, först skulle vi ha sett en film, men de sa att den inte var någe bra, så vi bestämde oss för att se Dinner For Schmucks istället. Den var väldigt söt. Jag kan berätta att den biografen är väldigt liten och de visar bara fyra olika filmer.

Så har vi igår då jag vaknade klockan sju, gick upp runt åtta och sen vid tio pratade med mina föräldrar. Sen runt elva dök Jeff och Jamie upp. Efter ett någon gång kom Jack och Connie hem, sen drog vi iväg till deras kompisar som hade fest. Vi var lite sena men det var inte mycket folk där och det hade inte varit det heller. Men det var ganska trevligt. Efter en eller två timmar där så åkte vi och åt middag. Det var väldigt gott! ^^

Ja... det var väl den veckan. Imorgon är det skola igen :O Ska blir kul!
Detta var allt från USA idag...
Ha det super duper mega bäst!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du får se till att få igång din dator

DÅ löser sig de tre bokstäverna :)

Kram

2010-08-24 @ 12:25:54
Postat av: Joel

Ja det var väll positivt men det löste sig tillslut

2010-09-16 @ 16:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0