10 saker jag aldrig skulle klara av utan er

Vad skulle jag göra utan min Sara och min Nea? Ni har ingen aning vad ni betyder för mig och var jag skulle ha varit idag och inte ni hade funnits där för mig.



Här kommer 10 saker jag aldrig skulle klara av utan er:
1. Hitta något bra att läsa:P
2. Faktiskt göra något när jag är ledig:D
3. Accepter all denna vinter  
4. Vara den flummiga person som jag är 
5. Gå vidare 
6. Våga göra allt det jag gör
7. och fortsätta efter att jag gjort bort mig totalt:P
8. Gå upp på morgonen 
9. Le:D
10. Leva




Det låter kanske larvligt men ni är helt enkelt bara bäst^^

Många kramar från mig^^




Kommentarer
Postat av: Sara

Naw... du e också bäst <3 ^^ mycket bäst ^^

2010-02-20 @ 20:33:05
Postat av: linnea

naw :D <3



vad gullig du e!

Kramar du underbara!

2010-02-26 @ 08:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0