Alla hjärtans dag!<3


Alla hjärtans dag är här och det ska firas med lite hjärtan från Saras och min vardag^^
Kärleken finns överallt, det gäller bara att se den:D
Efter den meningen vill jag nästan bara spy på mig själv men det är ju alla hjärtans dag då får man kanske låta lite larvigt kärleksfull:P ta hand om varandra idag och ät mycket choklad, det är väl det man ska göra på alla hjärtans dag, eller? :P

Här kommer bilderna och några visdomsord:P



Kärleken i vardagen är liten men går man tillräckligt nära finns den där och hjälper oss genom livet. 



En liten sked med kärlek kommer aldrig olägligt. Mums^^



Kom ihåg att även du måste hjälpa till att forma kärleken.


Ha en megabra alla hjärtans dag och många kramar från mig nu när jag är frisk <3 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0