^^

Alltså, nu är jag besviken... Maria du sa att du skulle blogga denna helg som varit! Men finns det något inlägg?! Nepp inte ett enda sen i fredags då jag blogga :O vart är världen på väg? I alla fall så sitter jag och chattar med henne nu, vilket är väldigt givande, eller inte... ^^

Jag ska berätta en sak. Igår kväll blev jag så otroligt lycklig när jag lyssnade på min mp3 <3 pga av fler anledningar. Jag älskar min mp3, jag älskar musik, men mest av allt för att en speciell låt kom, gissa vilken! Okej, jag orkar inte vänta på att ni ska gissa, jag säger direkt. Jo, låten som kom upp var Pokémon Theme!! Vem blir inte lycklig då?! Jag blev i alla fall super lycklig ^^ Vem minns inte den vackra låten? Och de fina tv-programmen? Och Team Rocket


Kommentarer
Postat av: Maria

Sorry men jag har skrivit nu. Blev liksom bara inte av i helgen...

2010-02-08 @ 12:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0