Fredag!!!

Nu vill jag ha sommar!! Tänk att det snöar mer nu, alltså jag fattar det inte. Varför ska det snöa så himla mycket nu?! Jag trodde det var global uppvärmning inte global nerkylning... Okej, det är väldigt skönt att det inte blir för varmt för vem gillar inte snö, men inte för länge. Det hade varit så mycket bättre om den bara varit kvar ett tag och inte så länge som den har varit nu!!


Mina älskade nya Converse som jag inte har börjat använda än pga av snö!! Kommer nog bli snyggare när jag har fixat ditt de rödsvarta skösnörena. ^^ Den andra bilden är inte så bra men där ser man skosnörena också :P :) och mina andra vanliga svarta converse med gröna skosnörena..

Jo, just det. Det är ju fredag idag, Fredag betyder dans och det hade vi också. Vi har också plannerat att dansa efter skolan idag i i alla fall en timme. Sen är det hem och ta det lugnt. Eftersom jag måste plugga i helgen och ska försöka få tag på ett par bra shorts som jag kan ha till ett par rosa tights när jag dansar på måndag...

Ha det bäst
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0