*Host host*

Halli hallå^^
Tänkte att jag gör ett litet inlägg samtidigt som jag svara Sara, som jag måste säga är mycket dukig på att skiva här på bloggen (till skillnad från mig). Just nu sitter jag hemma i soffan trots att klockan är 11.03 på en torsdag... vad kan detta bero på? Har du läst rubriken kanske det är ganska självklart. Jag är sjuk:(. Så Sara som du kanske förstår får jag återkomma om helgen. Men missuppfatta mig inte, jag är inte döende eller så, bara lite förkyld, så förhoppningsvis frisknar jag till snart. Jag ser det som en trevlig liten semester från skolan, även om det kommer bli rena rana helvetet när jag kommer tillbaka och får reda på allt jag missat. Nee, skämt bara (inte för att det var så speciellt roligt men men) det kommer nog gå så bra så bra att komma tillbaka, jag har ju hittills bara varit borta idag så hur mycket kan jag ha missat? Fast lärare är ju ganska bra på att babbla på. Av någon anledning så lyckas det, just den lektionen man är borta på, gå igenom allt viktigt. Det är ett mysterium för mig, lärare är ett mysterium...

Men titta så tiden flyger iväg klockan är ju redan 11.19, vilken sensation och svar "nej" det tog inte 16 minuter för mig att skriva detta korta inlägg, gjorde lite annat också. Men men nu ska jag vila lite.

Sorry inga kramar idag, vill inte smitta någon. Bye^^ 

Kommentarer
Postat av: Sara

naw.. stackars dig!! Hoppas du blir bättre snart snart snart ^^

2010-02-11 @ 13:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0