Ponyo!

Halli hallå^^
Sitter i skolan och väntar på att spanskan ska börja. Idag ska vi titta på film. När jag fick reda på det började jag tänka på Ponyo^^. Det är en anime som är så gullig! En riktigt må bra film^^. Såg den med Sara i höstas. Jag tror tyvärr inte att det är den vi ska se på spanskan även om jag skulle vilja det. Jag såg den på hyrfilmsstället i Älvsjö här om dan så se den om ni kan. Förvänta er ingen spänning eller romantik eller nåt sånt vanligt men den är ändå jätte bra, jag satt och log under hela filmen när jag såg den^^. Jag menar titta bara på bilden nedan visst är den sött^^.  




Ha en grymm dag^^ kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Ponyo!!! :D

2010-02-17 @ 19:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0