skola....

Tjoho... skola igen, men måndagar är väl för underbara! Först tre timmar dans klockan åtta på morgonen och sen medicinsk grundkurs. I alla fall så igår så var det ju konsert igår och det var väldigt super bra faktiskt, några låtar var väldigt mysko men det var kul att träffa Nea igen, eftersom jag inte träffat henne sen hon färgade mitt hår för två veckor sen typ... :P

Hupp, nu börjar min lektion.
Hare bra!!

Just det Maria om du läser det här så var det något jag skulle säga till dig, men har totalt glömt bort vad var ^^
kramisar

Kommentarer
Postat av: Maria

Älskar mening tre:P mycket bra svenska^^

ok, jätte bra att veta att du inte minns det, mycket info givande^^

2010-02-01 @ 12:50:26
Postat av: Sara

sluta mobbas! det är svårt :P

2010-02-01 @ 14:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0