tisdag

Så nu var måndag denna vecka avklarad att komma till skolan och hem sen igen utan några värre saker som hände. Skulle in till stan och fixa min tandställning som gått sönder(igen) och sen kom tack och lov Maria och räddade mig. Vi gjorde sällskap hem, vägen via Gullmarsplan, Maria alltså du har hjärnan med dig!! ^^ Hade inte hon bestämt vilken väg vi skulle ta hade jag nog virat bort mig genom att åka via Liljeholmen. Eftersom inga tåg går mellan Fruängen och Liljeholmen!!!!! Så nu för tiden tar man buss hela vägen till skolan... Imorse var jag ju bara en kvart sen faktiskt, det tack vare att jag gick av i Årstaberg och tog tvärbanan till Liljeholmen... Sen när man väl var i skolan så upptäckte jag att vi hade vikarie på Naturkunskapen, och eftersom Älvkungen var så få så var de med oss som inte var lika få men inte så värst många heller. Vi hade i alla fall Sara och Henke, vi började med ett test. Innan vi sen fick se ett program om skidåkare. Det handlade om någon störtloppsåkare främst och hur han kommit tillbaka efter en olycka i backen... Det såg så hemkt ut. Så fick vi se hur massa åkare ramlade, det såg ut att göra otroligt ont! :O Sen så när klockan var tio fick vi göra vad vi ville så Marlene och jag jobbade med fyssen, sen fick vi även redovisa våra idag. så efter det fick vi gå hem. Hem vägen gick super bra. Men snart ska man iväg ut igen för att komma till dansen. som tur var har jag ju sällskap med Karin då ^^

Men jag var faktiskt inte så stressad när jag satt på bussen på väg till skolan... Vill bara säga till alla er som blir så himla stressade av all snö:

med hälsningar från mig och Marvin!! ^^

nu ska jag nog ta och äta ^^ sen blir det dans :O
just det hade dansuppvisning igår, men min kamera hade slut på batteri så blir nog inga bilder :/

hare super duper mega bra
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0