Twilight....


Och Twilight hysterin fortsätter... men som bilden säger, jag läste den innan den var cool. Vem fastnar inte för en suoer bra bok om vampyrer?! Alltså böckerna är super bra! filmerna helt okej. de är liksom bra men inte bäst. Men jag kan inte förstå mig på de små tjejer som blir så kära i Edward att de gör slut med sina pojkvänner för att de inte är som den store vampyren... Snälla nån han är 107 år! och inte ens riktigt. sen så har vi ju dem som ser filmerna och tycker att han är så snygg, men de vill inte ha Robert utan Edward, snälla nån de är ju olika personer! Och i filmen förstår jag inte hur Bella kan välja Edward. Jacob är ju så mycket snyggare!! Alltså Taylor. *himlar med ögonen* Och Pattisson har ju blivit känd som Edward, men han var ju faktiskt med i Harry Potter först om ni inte minns det! Som Cedric Diggory. Tänk om inte han dött i den filmen kanske vi inte hade haft Pattisson som Edward... Tänk hur hade världen sett ut då??

Hur Edward blev en vampyr(detta är sanningen):


Så nu vet ni!
Ikväll blir det dans, och så ska vi gratta Dennis...
Ha det super duper mega bra, så kanske jag hör av mig senare..
Föresten så ahr jag snart läst klart Fruits Basket!! :D
Många kramar från mig [eftersom Maria inte kunde krama er ;)]
Just det Maria, Bli frisk snart
krya på dig!!
kram till dig också trots att du är sjuk :P :D

Kommentarer
Postat av: Linnea

Läste diit inlägg och tänkte på vad jag läst på tjuvlyssnat igår..

http://www.tjuvlyssnat.se/stockholm/the-twilight-of-reason

Puss <3

2010-02-11 @ 15:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0