Hej! ^^

Vi har nu, mot all förmodan, skapat en blogg. Vem hade förväntat sig detta?? Japp, inte vi i alla fall. Och vilka är vi? Vi är MoS... (Maria och Sara)... för er som inte förstod är MoS bara en förkortning:P men vi hoppas att ni förstod det ^^ men förväntar oss inget:P Vi är då två personer, vilket kan göra att våra inlägg kan bli väldigt flummiga och inte helt sammanhängande. Vi går nämlingen på två olika skolor (gymnasium) i Stockholm, men bor grannar... :O Jag ( Maria) tar därför inget ansvar för vad Sara skriver^^ och inget Maria skriver har innan kollats upp av mig (Sara) förutom när vi då faktiskt är i samma rum på samma ställe framför en dator... "mycket logiskt Sara:P". Därför för att göra det lättare för er läsare så kommer Sara från och med nu skriva med kursiv stil och Maria med fet stil.

Haha... det låter ju ännu mer logsikt Maria, vem kommer hålla ordning på detta?? Va va va?!?!?!
Jag och uppenbarligen du! î (pil upp) ^^
Jag kan berätta att Maria är en lite mattenörd som går natur. men hon har gått matte/no innan i högstadiet. Hon är också brunett och väldig flummig och rolig att umgås med. Vi har känt varandra mycket läääänge nu ^^
Bara för att fräscha upp ditt minne så gick du i min grannklass (med andra ord samma linje) i högstadiet^^ Nu är hon dock en sammare och en idrottsnörd:P. Hon är även en dum blondin men vågar dock inte visa det^^ för att vara lite snäll också så trivs jag i hennes sällskap trots allt detta så antingen har jag fel eller så är jag lika mysko^^
Naw.. tack ^^ men jag färgar det faktiskt för att jag inte vill ha den råttfärgade färg mitt hår fått på senare dar... men det har inte med det här att göra...^^ och jag tränar faktiskt bara på måndagar, tisdagar, onsdagar, torsdagar, fredagar och söndagar.. så... ehm.. det blev visst lite fel där...
Jupp, lite fel:P nu kanske vi ska sluta mobba varandra eller?
Visst... helt okey med mig ^^

Så nu vet ni lite mer om oss, eller kanske inte, det är väl upp till er... men bye bye
Kramisar :P

Kommentarer
Postat av: saramamma

_@/

2010-01-31 @ 11:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0