Never trust anything that can think for itself if you can't see where it keeps its brain.

Ja, då sitter man här igen. Cupcakesen är färdig bakade och lyckan finns där någonstanns. Helgen var väldigt trevlig och nästa helg är typ också planerad! Hade det i alla fall väldigt mysigt ute på Neas land, där vi egentligen inte gjorde mycket alls. Sen i lördags så träffade vi Maria vid två tiden och sen åkte vi in till stan och picnikade i Kungsträdgården... Grillad kycklig och jordgubbssallad ^^ Sen när tiden var inne drog vi oss till Sergel för att titta på Eclipse. Så nu är det gjort. Sen så ville Maria och jag ge Nea hennes present hon fick på avslutningsfesten, en Ben & Jerry. ^^ Så vi gick till Ben & Jerry baren i Gamla Stan och sen hittade vi en bänk och satt där. Maria tog min kamera och började fota, så... Ja, det blev många fina bilder ^^
Sen så sov de båda över hemma hos mig till söndagen, det var otroligt länge sen vi umgicks alla tre...










Hur jag än vrider och vänder på det, från vilket håll jag än tittar
Kommer jag alltid fram till samma sak
Jag kommer sakna er mest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0