Let's just say...

Ja... om ni läst Marias förra inlägg så berättade hon att vi sagt Hej då till varandra... och det har vi gjort nu, två gånger... och det kommer bli ännu en gång. För jag åkte iväg till Gotland förra måndagen och kom hem idag. På tisdagen åkte hon bort och skulle vara borta två veckor... men det blev ändrade planer och hon kommer hem på onsdag så vi ska träffas innan jag åker. Och när åker jag då? Jo, på lördag, den 31 Juli. Harry Potters födelsedag :O Så det får väl bli ett homemade dark mark när jag ska ut och flyga.

I alla fall så har nu A Very Potter Sequel kommit ut :D har sett den en gång nu och är inne på min andra ^^ den är väldigt bra... inte som jag tänkt mig men otroligt bra. Se den första innan ni ser den andra! Alltså
A Very Potter Musical  ^^ Yay... Den är absolut Totally Awesome, precis som Maria också är kan jag säga!

Satt just och smsade med Maria... Hon berättade att hon har tråkigt :/ stackars liten!


"Hermione can't draw, Hermione can't draw, Hermione cannot draw. She only reads books, and she cannot draw, even when she's reading a how to draw book."


Well, let's just say... I will uppdate later this week before I leave!

Pigfarts, Pigfarts here I come
Pigfarts, Pigfarts yum yum yum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0