Yo, it's a fusion of jazz and funk. It's called junk

Sommarlovets varma dagar fortsätter med glädje! Har inte blivit så överdrivet mycket gjort, men det är ju skönt det också. Idag åkte jag in till stan en stund för att hämta biljetterna till Eclipse ^^ Yay! Sen så träffade jag Nea en stund efter att hon varit hos sjukgymnasten, vi köpte varsin glass och sen följde jag henne till pendeltåget. Hon skulle tillbaka ut till sitt landställe. Dit jag ska imorgon ^^ ska bli kul. har bara badat en gång denna sommar och det var ju mer bara ett dopp så nu. =) Sen på lördag så åker vi tillbaka, träffar Maria och på kvällen blir det bio.



Tittade på filmen Robots igår, en animerad film om robotar... :O I alla fall så såg jag den för första gången med Nea. Vi hade otroligt kul och den är faktiskt väldigt bra^^ Den var en del utav filmen som vi såg om flera gånger. Min favorit är nog Fender; den röda roboten... han är cool. Ja, de flesta är faktiskt väldigt bra i deras lilla gäng ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0