Hej...

Hallå!
Vet att jag hade dålig fantasi med rubriken idag men jag orkade inte komma på något bättre. Eftersom Sara är och roar sig i London och jag sitter kvar här hemma tänkte jag att jag kanske måste bidra med ett inlägg. Såg att Sara redan skrivit att jag varit på grönan och jag hade grymt kul!!!! Pallade inte lägga upp alla bilderna från grönan här men de finns på facebook och jag fixade bara ett bildbevis. Jag har avslutning imorn men tycker faktiskt att det är lite sorgligt. Jag kommer sakna min knasiga klass, även fast vi inte har ett så konstigt namn som Saras, jag menar Trolloxen, va tusan ska det betyda :P. Oj! Nu är det tydligen mat och jag är vrålhungrig så det får bli ett kort inlägg.


Ha det toppen!

Kram^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0