idag: frågesport i skolan... imorgon: skolavslutning! ^^

Så då var ju sista skoldagen över, imorgon är det skolavslutning, sen så är mitt år med Trolloxen(min klass) över. :/ lite sorgligt att jag inte kommer gå i samma klass som dem längre, att det gått så snabbt. Jag kommer väll antagligen gå på Bauer sen igen,´men men. Då kommer ju de gå i trean medan jag går i tvåan. Så ett år blir de kvar sen tar de studenten och jag får inte göra det med dem... Hmm... aja, nu ska jag försöka komma igång med packningen, vilket ju inte kommer gå så bra om jag känner mig själv, men det är ju svårt att komma på vad man ska ha med sig...

Just det Maria är på Grönan... Hoppas hon har det kul :D
Hittade ett super bra citat igår:

"You don't have to be faster than the bear, you just have to be faster than the slowest guy running from the bear."

det fanns många bra där jag hittade det, så det kommer fler =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0