Mikrovågsugn...

Sommarlov... som man längtat och nu är det äntligen här, men inte så länge till. okej, nu låter det lite konstigt men om man tänker efter riktigt noga så är ju sommarlovet inte så långt. Fast var glad, mitt sommarlov slutar redan den nionde augusti då jag börjar skolan till skillnad från dem på JB som börjar den 25:e augusti... och Maria som börjar den 23:e. men men, jag är glad i alla fall ^^

Träffade Maria idag :) Vi satt nere vid Långsjön ett tag och gjorde ingenting. Det var helt tomt på bryggan så vi satte oss där, sen kom det några änder som ville ha mat, kan man ju anta. :) Imorgon ska jag antagligen träffa Karin, vi ska dra iväg och dansa ^^ Och så...
nej vänta fick precis tag på henne. Vi (Maria, Nea och jag) ska försöka komma iväg och se Eclipse också så det kan nog bli bra. Sen som kommer ju syrran hem den 13:e också. Sen den 31:a drar jag iväg till USA... Det kommer gå så snabbt ju :O




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0