...

Okej... nu var det ett tag sen någon ut av oss uppdaterade. Jag är just nu lite orolig att Maria är sur på mig eller något eftersom hon inte svarar på mina sms och verkar på något sätt undvika mig :/ men det vet man ju aldrig. Så Maria om du läser detta så hör av dig!! Saknar dig! :/

I alla fall tänkte jag inleda denna vackra dag med något citat!

Det första är ett samtal mellan vårat favorit par (många hostningar) från Harry Potter. Vilka då undrar ni säkert nu; jo vår egna favorit (fler hostningar!) Harry Potter och Ginny Weasly!
Ginny: "But the whole point of spider man 2 was that they COULD be together!"
Harry: "But the third movie shows that that sucks and it all falls to shit!"


Och så en liten video jag hittade via Jakob... Tack


Hare bäst alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0