23 mars.... Spooky

Så idag är det tisdag... Jag vet inte vad jag ska skriva, men eftersom jag vet att inte Maria kan skriva så tyckte jag att jag borde göra det utan en riktig anledning egentligen. Men så kan det ju vara ibland.

Jo, jag har haft stora problem med min msn idag förmiddag. Jag har kunnat vara online men ingen har sett jag var online :O men nu så funkar det, halft. Jag kan typ bara se Maria online, trots att jag vet att Daniela (som sitter bredvid mig) är online. Det är lite mysko... Så jag sitter och chattar med Maria just nu, hon har spanska typ och jag har psykologi egentligen men det heter Hälsa nuförtiden så jag har Hälsa. Vi har precis sett en film om sjukdomar, fick svara på frågor om den och nu ska vi se filmen igen och svara på frågorna vi inte kunde -.-'

Just det har jag berättat om skolprojektet vi håller på med just nu? På naturkunskapen. Vi har fått en ö som vi ska bygga upp en miljövänlig stad på... och vi har idag döpt vår stad ^^ den heter iVille :D gulligt va...

Aja nu börjar min lektion ^^
Ha det bäst


snart är det lov och då ska vi träffas!! ^^

Kommentarer
Postat av: Joel

Söt men låter snarare som en iphone application

2010-03-23 @ 20:41:13
Postat av: Sara

haha... kanske det ^^

2010-03-24 @ 09:45:27
Postat av: daniela

ja tkr faktiskt att iville är fint :7 xD

2010-03-24 @ 10:58:40
URL: http://pingisgummi.blogg.se/
Postat av: Sara

aa... jag med ^^

2010-03-24 @ 11:40:40
URL: http://snigelattacks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0