Nöjd nu?!


HALLÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eftersom jag fått lite klagomål från klasskompisar ska jag nu, till slut, skriva en snabb genomgång på några från klassen, på de som klagat mest :P

Här har vi då skidgänget. På vänter sida längst bort sitter Camilla, sen kommer Jessica och sen lilla jag^^. På höger sida sitterförst Amelie( mitt emot Camilla) sen kommer Jonna, sen Emelie och sist Ronja. Det finns en Linnea i rummet också men hon tar bilden :P Längst bort på samma bord sitter någon man som jag inte vet vem det är, säg gärna till om någon vet vem det är :P 


Här har vi Ronja och Linnea (kamerakvinnan :P) Var lugn Linnea det kommer en bättre bild på dig, lite bättre iaf. ^^


Okej, inte så jätte bra kanske men du tittar iaf:P Till höger har vi Camilla igen.



Som ni ser så är alla jag känner datanördar och här har vi ingen mindre än datanörden nr 1 (Jessica):P

Så är alla nöjda nu? Nu finns det lite fina bilder på er också:P eller vill ni att jag börjar ta upp allas personligheter också? eller kanske allas längd? det skulle du gärna vilja va Jessica:P

Nu har jag uppdaterat lite *mycket stolt*. Jag har dessutom en bild som jag bara måste lägga ut men den finns fortfarande bara på min kamera så den kommer någon annan gång.

Nu börjar snart matten och jag pallar inte skriva mer så bye bye!

Ha det mega bra!

Kram ^^ 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tyckte att det var väldigt lite info om mig :O

Alla måste ju få ett eget inlägg ^^

2010-03-24 @ 12:24:23
URL: http://torslan.blogg.se/
Postat av: J <3

Naaw, stackars Emelie =(

Vad för bild är det?!?! :p

2010-03-24 @ 12:25:37
URL: http://jele.blogg.se/
Postat av: Maria

Har typ inga bilder på sig, sorry :( ska ta med kameran imorn och då du :P !!

2010-03-24 @ 12:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0