Onsdag lunch....

Detta blogg inlägg ska handla om något kul... men vad är kul? Jo, jag tycker att dans är kul, och även musik, böcker, sitta och stirra in i en vägg, skratta, träffa mina underbara kompisar, titta på någon rolig film, läsa fanfiction,titta på AVPM och mer... en hel del mer typ :P Men men... och varför berättar jag detta undrar ni nog nu. jo, jag berättar detta för att jag inte har något bättre att göra, eller jo det har jag ju men jag orkar inte. Just nu sitter jag på en stol i klassrummet, tittar på min fina dator och lyssnar på datorer som låter och killarna i hörnet som snackar om mysko saker, antagligen spelet de spelar... Jupp. Nämen titta nu loggade ju Daniela in på msn, kan säga att hon sitter bredvid mig, men hon skulle nog inte se om jag vinkade till henne. Hon gjorde ett väldigt roligt inlägg igår på hennes och Marlenes(krya på dig Marlene!) blogg igår.
Just check it out on:
http://pingisgummi.blogg.se/2010/march/en-vanlig-dag-i-facebookgrupper.html

Nu loggade ju Marlene in.... och nu Maria ^^ så det kan vara :D tralalalala.... Alltså ni läser det här inlägget typ i onödan bara så ni vet, förutom det omm Pingisgummi.blogg.se ^^ (hehe... lite reklam :P) Snart är det påsklov, snart är det påsklov, bara typ 2 veckor kvar, alltså den här veckan och nästa vecka, å nästa vecka går man ju typ bara två och en halv dag ^^ så skönt det ska bli. På tordagen ska ju typ äta lunch med Marren eftersom hon typ börjar klockan tre och jag slutar klockan kvart över elva typ =)

Just det något kul var det... Alltså ordet kul är väldigt svårt att definera, eftersom alla tycker olika saker är kul. Vi kopplar gärna ihop kul med humor. Alltså vår egna humor vilket ju är väldigt bra eftersom jag faktiskt kan hålla med om det alla tycker olika saker är kul ^^ Men alltså kul... Roligt är ju ett annat ord för kul, men det är roligare att säga kuligare än roligare :O det låter liksom mer rätt eller vad tycker du? Prova att säga det högt och klart så att alla kan höra dig! Sen så kan du ju hoppa upp och ner några gånger och sjunga på en galen sång som är rolig ^^ jag ge er ett tips



Åh, just det:


Ha det allra bäst så uppdaterar jag nån annan gång igen ^^
kram



Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken underbar skylt!!!!!!! Var har du fått den ifrån?!

2010-03-24 @ 12:22:16
Postat av: Sara

Aa... vet ^^ Hitta den på facebook, där man kan hitta typ allt :P :O :D

2010-03-24 @ 14:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0