Floo Powder Power, Floo Powder Power!!!!

Fredag!! Ja, det är sant det är fredag idag! Min första lektion var idag dans(som vanligt) då vi hade Olga och ballet :O I alla fall så skrev jag lite om Twilight och Vampire Diaries igår på bilddagboken och jag tänkte att ni som inte läst det där kan läsa det här :O :D

"Alltså... Jag har sett en några episoder av Vampire Diaries och visste den e bra, men man märker att författaren fått insperation av Twilight. Och för att vara ärlig så är Vampire Diaries ganska töntigt, vilket ju faktiskt Twilight är också. Alltså ärligt hade någon sagt till mig att den suttit/stått och tittat på mig när jag sover hade jag ärligt blivit lite rädd. plus att ju Edward är typ 107 år!! alltså ärligt! Okej, missförstå mig inte nu, jag tycker Twilight-böckerna är väldigt bra, kan till och med säga att jag tycker att de är jätte bra. Men jag har flera problem med den på det sättet att den är liksom mysko, men jag vet inte om det är på ett bra eller dåligt sätt.... Okej jag vill inte sitta och klaga men om du läst/sett Twilight titta eller läs VD! Så kan du berätta vad du tyckte sen ^^"

och jag vet att Maria har en hel del att säga om Twilight, så Maria om du vill kan du ju göra det sen typ:D Jag har mer att säga också men orkar inte just nu! Har ju skrivit ett inlägg om det redan. För ett tag sen... Kommer inte riktigt ihåg vad jag skrev men men så kan det vara ibland :D

åh... ett tillägg har jag, jag tycker att det är kul när folk skämtar med Twilight ^^ även Harry Potter :D Jag kan stolt säga att jag älskar Harry Potter böckerna, och jag är 16 inte tolv!!!





missförstå mig inte på den här heller... Jag tycker Malfoy är helt okej, tänker inte säga mer, men gillar honom faktiskt! Han är inte ond!

Så nu ska jag återgå till min novell som jag måste lämna in idag och sen ska jag skrivamin bokrecension på boken som jag glömde hemma, lyckat va?! ^^ Men det kommer nog gå bra.
Ha det bäst! Så skriver väl jag någon gång senare när jag inte har något bättre för mig typ. Har ju rast nu i typ 20 minuter till :/ sen är det bara en timme och 15 minuter kvar innan jag slutar typ. seeeeeeeegt!! Men sen så är det långhelg!!! ^^ Fast det blir upp ganska tidigt imorgon eftersom jag ska hjälpa till på stickcafét. okeeeeej.... jag lyckades visst inte återgå till novellen som jag ju måste komma på ett namn till :O och kan säga att den är typ fyra sidor eller egentligen tre och en halv ^^ Wow... jag lyckas ju bara komma på fler och fler nya saker att säga, detta inlägg är ju helt onödigt. Så därför ska jag upp något som inte är det! Jo... ehm... kanske, nej... Jag kommer inte på något just nu. så jag slutar skirva eftersom jag börjar om typ fyra minuter.

Floo Powder Power!!!
Och ha en super duper bäst helg!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0