"You're acting like Garfield on a Monday..."

Så... Då var det måndag igen ^^ ska till tandläkaren i eftermiddag, som om ni bryr er... I alla fall så var det danstävling i lördags, då typ alla i min dansgrupp tävlade utom Eleonora(?) och jag. Vi som inte har några partners :/ Det gick bra för alla, de gick till final och Mira och Ida kom upp på prispallen, Grattis till dem.
Det var även de större som tävlade, alltså A-klass vuxna som e typ de bästa, de är verkligen super duktiga!! ^^ Blev ganska väldigt avundsjuk på alla som tävlade, vill också!! :/ men någon gång in i framtiden så ska det nog bli av kanske, förhoppningsvis. Men jag slutar ju typ i sommar, så... vi får se helt enkelt.

Nästa vecka blir så bra ^^. På måndagen är det studiedag, på torsdagen har vi halvdag och sen så på fredagen är vi lediga och sen så är det påsklov!! ^^ då ska jag träffa Maria och Nea!! Woho! :D Längtar. Nea har lovat att hjälpa mig att färga mitt hår, men vi får se om det blir av innan lovet eller inte... Men det måste göras. :O

Jag och Alicia i lördags ^^


Chattade lite med Maria tidigare, det var lite kul, som vanligt :D
Hoppas eran dag är perfekt!
Kram


Kommentarer
Postat av: Joel

Jag brydde mig faktisk :( tandläkaräddsla XD

2010-03-23 @ 20:39:30
Postat av: Karin

åh, vilken bra bild!!!!!

hur ska du färga det?:D

2010-03-26 @ 15:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0