Snart sommar!

Hej hej!!
Här sitter jag och pluggar inför veckans BiNkA prov och försöker döda en dum mygga med biologiboken. Jag har plötsligt kommit på hur snart det är sommarlov, bara 2 veckor kvar!! Det ska bli grymt skönt med lov men jag kommer nog sakna min klass. Hoppas vi träffas mycket under lovet, speciellt med tanke på att jag typ inte ska göra något på hela sommaren:P iaf så tänke jag att jag skulle ladda upp lite random bilder från förra årets sommarlov och här kommer de.


Promenad i solen.


Sara måste klippa sig :P


Jag efter massa iste med värsta sockerkicken^^


Saknar mina flippflopp!!



Tittar på moln, eller nåt...



Vår fina karta över gröna ängen :D

Nu måste jag gå tillbaka till pluggandet.

Kram^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0