För er som länge varit en del av mitt liv.

Just nu är jag bara så trött på allt. Tänk va skönt att bara vara tillbaka på Långbrodal igen. Där var det aldrig några bekymmer (inte för mig iaf). Det bästa var nog att alla ens vänner var på samma ställe och alla kände varandra. Nu är allt så utspritt, så rörigt. Det känns inte som om det finns någon stadig plats på hela jorden men det är inte det värsta. Det känns som om ju närmare jag kommer en människa ju längre bort dras jag från en annan. Jag vill inte förlora någon! Varför måste jag vara så dålig på hela den här hålla kontakt grejen?! Det värsta är att det känns som om jag håller på att förlora er två. Vi ses så sällan nu. Jag försöker intala mig själv att allt kommer lösa sig till sommaren när vi får mera tid men tänk om det inte gör det. Jag menar efter sommaren åker ju du bort ett helt år och även om det kanske verkar som om jag skämtar när jag brukar säger det så vet jag bokstavligt talat inte var jag ska göra utan dig. Du har ju alltid hunnits där. Du är min trygga plats, dit jag alltid kan återvända men nu känns det som om du kommer att försvinna. Om du försvinner kommer jag då misslyckas helt med att hålla kontakten med er båda? Jag har förlorat nära vänner förut och tror inte att jag klarar av att gå igenom det igen. Förra gången tog det 4 år för mig att läka helt så hur lång tid skulle det inte ta om jag förlorade er? En livstid? Men samtidigt tycker jag att om vi ändå glider isär på något sätt kanske det är bäst att bara låta det vara så. Efter förra gången blev jag så osäker att jag inte vet hur jag ska reagera nu. Jag vill att om vi ska skiljas så ska det inte bli som förra gången. Det här måste vara så förvirrande för er som inte var en del av mitt liv när allt det jag pratar om hände men ni som behöver förstå gör nog det. Låt oss bara säga att jag inte direkt är en mästare på att hålla kvar vänner och att de personer jag talar om betyder/betydde (beroende på vem av alla vi snackar om) mer för mig än någon annan. Jag förlorade en syster en gång eller när jag tänker efter har jag förlorat två (nu vet jag inte ens om ni två hänger med längre, en av er bör nog göra det) och båda gångerna slutade vår vänskap i fientlighet och nu är jag rädd för att förlora min sista syster och jämfört med de förra gångerna är du som min tvilling. Om jag ändå var bättre på att umgås och hålla kontakten, bättre på att berätta för folk hur mycket de beyder för mig. När jag tänker efter är jag nog ganska ytlig.
Jag är rädd för att sakta förlora er men jag tänker inte låta det hända! Med andra ord; VI MÅSTE SES MERA!!!!!!!!!!

Okej... ett mysko inlägg men jag var tvungen att få det sakt. Ni som fatta nada behöver inte bry er, det låter antagligen värre än det egentligen är/var.

Vad har hänt med mig?! 2 mysko inlägg på 3 dagar! Jag är chockad! Är kanske bara för att det är så taskigt väder där ute. Nu ska jag, i brist på annat att göra, titta på lite Naruto.

Kram^^

Kommentarer
Postat av: Sara

alltså... jag kommer inte försvinna, jag vill inte mista dig! du betyder så himla mycket för mig!

Helt ärligt jag började gråta när jag läste, jag vet vad som hände med de andra... och jag vill inte att du försvinner från mitt liv!!!!

2010-05-08 @ 20:24:30
Postat av: Linnea

Men lilla vännen, jag får tårar i ögonen! Säg inte sådanna saker, vill inte att de ska hända. Gillar er båda extremt mycket, ursh att vi inte ses så ofta längre. Känner mig grymt skyldig :(

Älskar er mina underbara vänner! Stora kramar!

2010-05-09 @ 22:50:51
Postat av: Maria

Det är inte någons fel Nea. Jag vill bara att vi ses oftare för annars är det svårt att hålla kontakten och jag vet att iaf jag är jätte dålig på att hålla kontakten med folk som jag inte träffar. Sen började jag tänka på hur det skulle vara om jag miste kontakten med er och det var hemskt. Sen tänkte jag att eftersom jag aldrig säger till er (eller någon annan) hur mycket jag egentligen uppskattar er/dem så vill jag göra det för jag tycker att det betyder mycket att veta något sådant och jag satt vid datan så... ni fattar.

Men nu är det ju långhelg snart så då får vi ses och göra något kul tillsammans ^^

2010-05-10 @ 12:25:10
Postat av: Sara

Kan bara hålla med! träffas i helgen! det är uppsatt högst på min att göra lista!

under det finns plugga och över plugga finns göra klart min AVPM-qoutes t-shirt. över t-shirten finns titta på AVPM. Över titta på AVPM finns titta på AVPM med er ^^ och över det självklart träffa er :D

2010-05-10 @ 14:11:06
Postat av: Maria

Låter som en bra planering, jag tror att jag ska kopiera den rakt av :D

2010-05-10 @ 16:09:02
Postat av: Sara

tom t-shirten :O coolt :D

2010-05-10 @ 16:38:26
Postat av: Maria

ok... kanske inte t-shirten (fast jag skulle ju kunna sno din :P )

2010-05-10 @ 18:31:00
Postat av: Sara

:O va? det e okej... :P :D är snart färdig med den föresten ^^

2010-05-10 @ 18:47:36
Postat av: Linnea

<3

2010-05-16 @ 18:41:02
URL: http://makramegalningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0