It's raining rain!


“Fleur’s dress is made in organza and decorated with a pair of phoenixes that face one another on the bodice and form the silhouette of a heart. I chose the phoenix because, like love, it is eternal.”

      — French designer Jany Temime

Hittade denna awesome klänning på en tjejs tublr... tyvärr tappade jag bort sidan eftersom min dator fick spunk... I alla fall tycker jag att klänningen är otroligt vacker
Satt i soffan och tittade på Harry Potter and the Chamber of Secrets som visades Disney Channel. Innan den visade de ettan :) så underbart :D Och snart har den sjunde premiär!!! ^^ Iiiiih! Såg trailern när vi var på bio och blev bara så lycklig ♥  det var liksom bara så...så...så... jag vet inte hur jag ska beskriva det...

Jack och Connie har varit och jobbat på Cook's (deras resturang) hela dagen... Jack kom och hämtade upp mig, och vi åkte tillbaka dit för middag ^^ Åt en New Mexico B-B-Q Beef... Oh... it was so good!! De har verkligen god mat där :D

Förra veckan var inte så speciell... Var i skolan, pluggade, åkte till sånglektion på onsdagen, åt mat, sov, tittade på TV och allt annat som man gör. ^^ Hade prov också, i engelska. Helt okej... Hade ett word of the day test också, fick 30 av 20 ^^ Nu säger ni säkert; Sara, nu måste du säga fel! Men nepp... det gör jag inte. Testet består nämligen av två delar. Vi har tio ord varje vecka... Första delen är extra credit då vi ska stava alla orden rätt. Den andra delen ska vi veta vad de betyder och sen sätta in dem i meningar... Att jag fick 30/20 betyder att jag fick alla rätt på andra delen(själva testet) och sen alla extra credit :D Kändes otroligt bra...

Oh... Vi har börjat med aritektur i min engineering klass... är otroligt kul. Vi har fått en ritning på ett hus som vi ska rita i ett program på datorn... Det är väldigt intressant och roligt... ^^ På danslektionerna övar vi inför den stora showen i slutet av terminen ^^ Vi ska ha auditions snart också, iiiih....



Känner ni igen det?? Hihi... Älskar de människor som mixar serier eller filmer med Harry Potter ^^ Finns många otroligt bra...


Kommentarer
Postat av: Pappa

:-)

Även här regnar det, men låter som du hade en bra eftermiddag i regnet

Kram

2010-10-24 @ 09:14:34
Postat av: Joel

CAD? MAYA? något annat roligt program?

2010-10-24 @ 10:17:49
Postat av: Maria

Klänningen är fantastisk!

2010-10-24 @ 17:29:07
URL: http://mariasgarnhandelser.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0