Red vines... What can't they do?

Howdy!
Jag pratade med Maria i morse och sa att jag skulle blogga idag... Jag skrev ett otroligt långt inlägg... Det försvann typ allt av det jag skrivit :/ Och jag orkar inte riktigt skriva om allt nu, så det får bli någon annan gång.  Jag kan berätta om min dag igår... Vi var på en svensk frukost eller något liknande. Det var trevligt, maten var sådär tårtan var bäst! Pratade med några svenskar också plus några andra... mycket trevligt. Senare på eftermiddagen gick vi på bio. Vi såg Resident Evil: Afterlife. Den var väldigt bra, har inte sett de tidigare men det funkade i alla fall. Sen så åkte vi och köpte glass, det var sååååååå underbart gott!!! Mumsigt!!


Red Vines!^^

Nästa gång jag skriver ska jag berätta om San Fracisco... var där för några helger sen. med bilder och allt
Ha det bäst!
Hugs and Butterfly kisses!



Kommentarer
Postat av: Pappa

Tips, skriv i word, kopiera och klistra in

då har du texten klar om det inte fungerar



Puss o kram

2010-09-20 @ 14:00:34
Postat av: Sara

Jo... jag vet men har lite problem med word på datorn... vill ha någon kod... en produktnyckel.

2010-09-21 @ 01:54:41
Postat av: Pappa

OK, det kan fungera med att du skriver i anteckningar också.

Problemet ligger nog i Er sega uppkoppling.

Spara ofta i inlägget om det går så försvinner inte allt

Kram

2010-09-21 @ 13:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0