"You look really sweet, but if zombies chase us I'm tripping you..."

'Allo 'allo!
Tisdag idag. Värmen har äntligen kommit hit igen! Så glad för det. Imorgon och Torsdag så har jag fler CST's. Matte och US history. Matten kommer nog bli lite svår men men... vi får väl se hur det går.
Idag så har mycket hänt, eller inte faktiskt. När jag kom hem från skolan idag upptäckte jag ett stor blåmärke på min vänstra arm. Väldigt mysko, undrar vart det kommer ifrån!

Sen så på en utav rasterna så satt jag i biblioteket och ritade, Megan hade precis gått och jag vände på huvudet och såg Bergie. En kompis från min creative writing class. Hon vet att jag är ett stort fan av Harry Potter. I alla fall så vinkade jag och hon vinkade tillbaka. Sen så sa hon att hon hade något till mig, jag blev lite chockad. Hon berättade hur hennes mamma hade städat och hittat denna sak, hon drog upp en trollstav ur sin väska. En i plast, men ändå. Och hon gav den till mig, det  gjorde verkligen min dag!
Här är den:

Sen så hade vi dans och jag hjulade!! Några tjejer i klassen försökten lära mig för typ två veckor sen. och idag så provade jag och de såg. De blev otroligt glada för mig... och att jag äntligen gjorde det! Yay!!

Nu ska jag dra mig, snart middag ^^
Hugs and Butterfly Kisses!
Sara's out


Kommentarer
Postat av: Maria

Tror att du är först i familjen med att hjula! Grattis! Och jag hållare alla tummar på CTSen....men dyu kanske kan använda trollstaven?

kramkram

2011-04-27 @ 09:11:41
URL: http://mariasgarnhandelser.blogspot.com/
Postat av: Bengt

Jag kan inte hjula så du är nog först om inte Linnea har en dold talang där ;)

Tror det går bra på CST bara du slappnar av. Du kan matten!

Kram!

2011-04-27 @ 11:04:42
Postat av: Sara

Hahahahah.... Nej matten gick inte så bra....

2011-04-28 @ 05:53:00
Postat av: Bengt

Då får du maila och berätta

eller så tar vi det på lördag via MSN

Kram

2011-04-28 @ 10:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0