Meddle not on the affairs of dragons, for you are crunchy and good with ketchup.

Hola!
Så jag är typ overly excited för The Hunger Games som kommer ut på bio nästa år! Trailern kom ut för några veckor sen och den är så fantastiskt underbart bra. Så vi får hoppas att filmen blir bra också ^^

Här är den:

Och så en rolig parodi
Jag minns inte riktigt hur jag hittade böckerna, men blev förtjust i den direkt. Därefter var det bara att vänta på de två andra. Trean kom ut medan jag var i USA. Det är en helt fantastisk historia och den är otroligt bra skriven... så hoppas att de lyckas med filmen :)

I helgen är det fullt upp. Först imorgon så är det ju dans, direkt efter det så ska jag till min mosters butik. Hon ska ha skoknytarparty för kompisar och så. Hon ska nämligen öppna skobutik och behöver hjälp att knyta skorna... :P 
På söndag ska jag plugga och baka cupcakes till julmarknaden skolan har på tisdag. Sen på kvällen så ska vi på Hair. Yay!

Sara's out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0