...och därför borde Stockholms lokaltrafik bestå av knappliftar.

Hallå i kylan!

Vilket yrväder det var idag då, snö överallt, tar det aldrig slut. Jag har dock tur då jag inte har några lektioner alls i skolan idag så jag missar egentligen ingenting även om jag lämnade mina matteböcker i skolan igår för att jag skulle plugga matte där idag men men vad gör man. Brorsan gör ändå att tappert försök att ta sig dit men då inga bussar går försöker han gå/lifta till älvsjö station och ta tåget därifrån men jag tror nog att han kommer att få vänta ett bra tag innan han kommer någonstans, good luck!!

Själv sitter jag hemma och försöker plugga kemi men jag fattar ingenting och eftersom vår kemilärare är typ inkompetent kommer jag nog helt faila kemin i år. Förövrigt är vi inne på vår jag tror femte kemilärare bara i år, hehe lite som försvar mot svartkonstläraren i Harry Potter, ingen får stanna längre än en månad!!! Nej men allvarligt talat, hon kan inte alls lära ut och jag tvivlar på att hon ens försöker förbereda sig inför föreläsningarna. Men jag gissar att jag iaf måste försöka förstå lite så jag ska väl återgå till pluggandet.

Hare bäst!

Hugs and butterfly kisses <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Maria!

Granntanten var ju kemist en gång i tiden...så har du frågor kanske hon kan hjälpa dej:-) Inga problem!

2011-02-13 @ 19:30:25
URL: http://mariasgarnhandelser.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0