ehm....... jag kommer inte på någon bra rubrik....

Hello!!
Vädret är så underbart och jag sitter här inne vid datorn... knasigt! Håller nämligen på att baka en rabarberkaka till ikväll då min mammas kompis kommer på middag. Den är super lätt och super god, speciellt med lite vaniljsås ^^

Ska vid ett-tiden träffa Maria. Vi träffades igår också. Men då åkte vi in till stan för att träffa Nea, som idag åkte iväg till Askona med några kompisar... :/ men hon kommer ju hem om tio dagar ungefär. ^^ Hon drog hem efter att vi ätit lunch tillsammans och Maria och jag fortsatte spendera tid på stan. Vi gick i alla möjliga butiker, var otroligt kul. Letade efter ett par hängslen, vilket jag hittade, plus en manga, en Hufflepuff slips och en tröja jag funderar på att lämna tillbaka. Har inte riktigt bestämt mig. Vi hade otroligt kul ^^

Vi spenderade även midsommar tillsammans, vilket var otroligt midsommar. Vi lagade mat och hade skoj.


Maria tog Ginas säng (alltså deras hund) ^^


Det var lite kallt alltså, men vi satt ute till nio innan vi flyttade in.


Nu ska jag kolla till kakan som borde vara klar snart. Har hittat en Rabarber Cheesecake jag måste baka, plus att jag ska prova att baka en Molten Lava Cake... ^^ Ska bli kul. Provade the Lava cake i USA, var så otroligt gott att bara måste prova att göra en egen, har fått ett recept så jag är glad. Rabarber cheescake fick jag receptet från Recept.nu och Laila bakar i Frankrike, det såg så himla gott ut att jag måste prova ^^

Ha det bäst... Kakan luktar super gott!!
Sara's out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0