I'm Back!

Då var man tillbaka i Sverige då. Känns lite konstigt faktiskt. Men det var undebart att träffa Maria och Linnea igen ^^ Somnade också på Marias soffa i tornrummet, fast det är ju inte riktigt en soffa. Var otroligt trött eftersom jag inte sovit mycket under flygningen. Somnade medans jag kollade min mail igår kväll efter tio någon gång, sen så vaknade jag vid två, stängde av datorn och somnade om. Klockan elva vaknade jag imorse helt borta, var skönt att sova så länge.

Just nu håller jag på att packa upp en av resväskorna, min. Vi hade fyra stora resväskor med oss hem, tre är uppackade redan. Började med min igår och tog ut mesta av de kläder jag hade i och slängde det i tvätten eftersom det var en hel del hundhår på dem. Nu så öppnade jag den igen och tittade på andra sidan av väskan där jag hittade mer kläder! Bara att slänga i tvätten också.

Har ju inte berättat om vad som hände när jag kom hem igår. Vi tog en taxi hem från Arlanda, när vi körde förbi vårt hus (för att vända bilen lite längre ner på gatan) så såg vi Maria sitta utanför huset under en skylt med orden Välkommen hem Sara. Efter bilen var vänd och den stannade utanför vårt hus, hoppade jag ut ur bilen och träffade Maria igen! Var underbart kul! ^^ Fast det känns nästan som om jag bara varit borta i två veckor eller nåt liknande. Otroligt skumt! Träffade senare på kvällen även Nea! ^^ Vi tog en promenad alla tre till vivelängen (som de byggt om medan jag var borta, ser fint ut och de har en del kul leksaker ^^)

Nu ska jag försöka återgå till mitt städande... Försöka!
Ha det bäst!
Sara's out!

Föresten, om någon vet vart mitt sims 3 spel är, hör av er till mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0