Liten uppdatering

Ny dag... typ klockan är snart ett och jag har varit vaken i typ tre timmar. Vaknade först vid sju när Jack och Connie åkte i väg för att fixa lite saker och därför släppte in Frida i mitt rum. Hoon hoppade upp på sängen och somnade vid mina knän. Så jag somnade om, vilket var otroligt skönt.
Vet inte riktigt vad som har hänt här borta, vi har otroligt varmt och skönt väder. Solen lyser hela dagen och de är runt typ 35 grader i skuggan. Vilket gör att huset blir otroligt varmt, det ligger nämligen i solläge. Vaktade Aryah i går kväll när de andra jobbade på Black's. Vi hade vattenkrig ute eftersom det var så varmt, så det var väldigt svalkande. Frida var inte lika glad över att få vatten på sig som vi var, men men... Vi tittade också på tv, spelade spel på internet och ritade. Det var kul. Jack och Connie kom hem runt nio tror jag att det var. Vi satt då och tittade på Svampbob, så de tittade ett tag sen gick de och lade sig medan jag satt uppe med Aryah tills Eric kom för att hämta henne. Hon lyckades somna i soffan, kramandes mina ben och huvudet i mitt knä.

Jag jobbade hela helgen. På lördagen var det en man som hade ett party på Black's så vi fixade det och sen hade de resturangen öppen på kvällen så vi jobbade hårt alla som var där. På söndagen så hjälpte vi även till på Cook's innan vi åkte till Black's. Där så efter ungefär en timme öppet åkte en av servitriserna hem då hon inte mådde bra. Så vi var fem pers där. Nicole (Erics flickvän) är kock på Black's, sen så var det en tjej som tar hand om disken, sallader och lite mer saker. Jag hjälpte till med lite allt möjligt i köket plus fick servera lite, Connie är ju servitris så hon tog hand om allt det. Eric vaar i barn plus tog hand om andra saker också. Så vi körde fullt race och var alla helt slut efter. Så det var skönt att vara lediga på måndagen. Då vi också bestämde oss för att gå på bio och se Spiderman. Vilken var otroligt bra måste jag säga. Sen åt vi på KFC, gotti gott. Så dagarna rullar på härborta. Ska antagligen jobba i helgen också, så det ska bli kul...

Ha det bäst!
Sara's out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0