Monday....

Okej, så jag kom på en sak i helgen. Har spenderat fredag till idag morgon hos Chad och Amber. Då läst ut två böcker, har alltså sammanlagt läst ut tre böcker sen jag kom till Kalifornien. Först The Fault In Our Stars, I'm Not Her och The Sky Is Everywhere. Blev extremt förtjust i The Fault  och The Sky. De är otroligt fina och trevliga att läsa, men samtidigt sorliga. Började nästan gråta när jag läste The Sky, men lyckades hålla mig från tårarna.

Så i fredags gick vi på bio. Vi var typ 25 tjejer som skulle se Magic Mike. Amber hade bjudit in några kompisar som sen tagit med kompisar så vi blev ganska många. Men det var otroligt trevligt. Vi satt först på Chilli's och pratade, åt lite och så. Sen så gick vi till bigrafen, filmen började kvart över tio. Måste säga att jag tyckte den var otroligt dålig, och många andra höll med.

Imorgon ska det bakas tårta till Aryahs kalas, hon fyllde nio igår. Så vi har köpt en mix och färdig frosting, så ska vi fixa det. Yay! De ska bli kul, vi kanske åker förbi hennes kalas också, har hennes födelsedagspresent. Så hon ska få den inom de närmsta dagarna förhoppningsvis :)

Har inte så mycket mer att säga. Tog en otroligt skön dusch, såg en lång insekt, blev stucken av en stor flygande insekt som såg ut som en svart humla. Den var i bilen på väg hem från Cook's, skrämde livet ur mig eftersom den kröp på mig...

A picture....


På Onsdag ska vi fira Fourth of July hos Noel och Kristi med B-B-Q. Yay! ^^

Aja... det var väl allt för nu.
Sara's  out!

Kommentarer
Postat av: Maria

Är det djuret från duschen eller bilen som ligger vid vägkanten?

2012-07-03 @ 09:01:42
URL: http://mariasgarnhandelser.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0