HT igen

Hej Hej!!!!

Ja då har skolan börjat igen då... Personligen tycker jag det är ganska kul, hade börjat tröttna på sommarlov men det är jag nog ganska ensam om. Det enda jobbiga är att jag redan fått en massa läxor, fem för att vara exakt. Det är ganska mycket med tanke på att jag har sju ämnen i år och hittills har jag haft fem av dessa sju ämnen :P. Men men, det är faktiskt ganska skönt att ha något att göra igen, gillar att ha ett fullspekat schema och jag gillar faktiskt att plugga om det är lagom mycket att göra, det är ganska avslappnande. Jag behöver ju egentligen inte tänka så mycket. Bara lyssna på läraren då de säger vad jag ska göra och sedan gör man det, man behöver ju inte riktigt ha någon fantasi för det :P Det jobbiga är när det kommer ett stort prov så man måste korvstoppa typ 10 ton ren fakta, det klarar jag aldrig. Jag är mer än uppgifts person tror jag, oförberedda prov är helt okej också, typ nationella proven, då är det bara att komma dit och sätta sig ner och skriva. Känns konstigt att skriva sådär... vem gillar Np?! JAG JAG JAG!!!!!! Vilken nörd jag är :P

Jag är också glad för att hösten snart borde komma också :D Låter det konstigt? kanske. Men jag gillar hösten, antagligen mest av alla årstider. På hösten gillar man fortfarande skolan, man kan längta till den mysiga julen (när julen väl kommer är den ju över direkt), allt är så vackert med fina löv och så och man kan sätta på sig mysiga varma kläder igen men det är fortfarande inte såpass kallt så att snoret fryser i näsan (typ Sid i Ice Age). Japp, hösten är bäst.

Nu ska jag nog plugga tror jag. Det är ju trots allt skolan trots att jag är hemma (har inga lektioner på torsdagar). Men ha det bra alla människor!

Och till Sara: MISS YOU SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO MUCH!!!!!!!!!!!!!!!<3

Hugs and butterfly kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0