1/8-10

Hello! ^^

Ville skriva ett inlägg men har egentligen inget att säga... Sara borde vara framme i USA nu men sover nog fortfarande (de ligger ju 9 timmar efter oss). Det är faktiskt inte så hemskt som jag trodde att hon har åkt. Jag är ju inte glad men jag tror nog att allt kommer bli bra. Lider bara lite med mina klasskompisar då Sara är borta och Sebbe ska flytta till Österrike, kommer inte ha någon annan än klassen att umgås med typ. Det finns väl några fler antar jag men klassen kommer bli sååå terrad, bara en liten varning :P

På onsdag bär det av till Gotland. Det ska bli kul. Hoppas vi får fint väder, är fett sugen på att bada :D Får väl lägga upp lite bilder från det sen, kanske på mig och min nya fina (morotsoranga) klätterhjälm (kommer se hemsk ut). Ska också säga att jag antagligen bara kommer ha på mobilen på under några timmar på kvällen på Gotland, bara så att ingen tror att jag är död eller något. Vet inte vem som skulle vilja ringa mig men iaf...

Mitt schema för tvåan har kommit också :D Kommer läsa litterär gestaltning :D Ser fram emot det trots att jag egentligen inte är helt säker på vad kursen kommer gå ut på, men jag gillar ju att läsa och skriva så det blir nog bra. Tror dock att jag kommer vara typ den enda tvåan som har valt det, kommer vara jag och treorna, fast vi kommer nog vara en rätt liten klass skulle jag tro så det blir nog inget problem och treorna är ju schysta så det blir nog bra. Jag har ett rätt bra schema faktiskt, kommer läsa kemi A, fysik A, matte C och D, historia A, svenska B, engelska B och litterär gestaltning som sagt. Om man bortser från historian så är det kul ämnen tror jag :D Kommer vara ledig på torsdagar under hela höstterminen också :D om man nu kan vara ledig på min skola... och bara ha en lektion på fredagar :D Saknar faktiskt skolan lite. Det är ju skönt att vara ledig och så men den bästa tiden är nog när man går i skolan men inte har så mycket att göra, jag gillar att lära mig och träffa klassen men man vill ju inte vara stressad. Börjar den 23/8.

Kalle vill göra middag nu så ska väl gå och hjälpatill antar jag. Det blir hamburgare ^^ mums.

Ha det toppen alla människor och hoppas du har det bra Sara, saknar dig mycket men vänta bara snart kommer mina brev :D

Kram^^

Kommentarer
Postat av: Maria

Sara är framme, Jack har väckt henne och vi skall precis ringa:-)

2010-08-01 @ 18:37:51
URL: http://mariasgarnhandelser.blogspot.com/
Postat av: Sara

Ditt ar later som om det kommer bli jatte bra! Ska beratta vad jag fatt lite senare... Kommer blogga lite senare ocksa... eller kanske nu :O

2010-08-04 @ 06:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0