ÅÄÖ är här nu!!!

Halloj!
Då sitter man här vid den lilla datorn och har svårt att använda de tre bokstäverna som inte finns i engelskan... men det går långsamt framåt, måste hela tiden tänka efter när jag skriver :O Så... igår var vi iväg och såg ABBA-tribute bandet! Det var faktiskt helt okej... Kan till och med säga att det var bra. Det var underhållande, trots att jag inte direkt är överförtjust i ABBA musiken så har de ju gjort några bra låtar. Innan det sa gick vi och åt på en resturang längst upp i samma byggnad, de hade en väldigt god och bra buffé med masssor av olika rätter. Sen sa hade de en väldigt stor efträttsbuffé ocksa... det var mumsigt!! ^^ Det var Jack, Connie, Jamie och jag som åkte. Jamie och Jeff sov här natten mellan fredagen och lördagen, sen så sov Jamie här nästa natt också, eftersom vi kom hem vid tolv tiden.

Så vad har hänt sen jag skrev sist... inte mycket alls faktiskt. Pratade lite med min storasyster och sen med Maria i morse. Det var trevligt. ^^ Åh... just det i fredags när jag åkte till skolan gick bussen sönder så vi satt pa bussen i över 20 minuter innan det kom en annan och hämtade oss detta resulterade till att vi kom lite sent till skolan... :O Men men vi kom ju fram och jag varinte så sen till engelskan. Har tre prov nästa vecka, ett på måndag som är ett engelska prov i skriva, läsa, tala och lyssna tror jag... Jag och den andra utbytesstudenten (från Frankrike) ska göra det, känns lite som nationela. Sen så har jag även ett matteprov och sen ett till engelskaprov men som tilhör engelska undervisningen, lite ord.

Nu när jag har min lilla dator så kommer lite bilder! ^^


Bild från London... De andra utbytesstudenterna från Sverige... Vi satt där och spelade kort.


Jag fick en påse med bilar av farmor innan jag åkte... Och Jack hade köpte lite godis till mig, bland annat en påse bilar :O Den till vänster är Amerikansk och den till höger är svensk...


Frida...




Lake Tahoe


Och så en liten bild på mitt rum ^^

Imorgon är det måndag igen...
Ha det super duper mega bra!
Hugs!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Frida är söt

:)

2010-08-30 @ 09:48:53
Postat av: stora syster

Kul med bilder :) Ser fram emot fler :D

2010-08-30 @ 21:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0