Jullov!!

Hello!
Bade jag och Maria har varit otroligt daliga pa att blogga... Fy skams pa oss :)
Jag hade tankt blogga forra helgen som jag sa, men var for trottt... Sa jag ska beratta allt in Imagine This nu!!! Yay!

Okej... jag kan borja med att beratta att vi hade rehearsals mandag, tisdag och onsdag den veckan. sen torsdag, fredag och lordag var sjalva showen. Sa i borjan av veckan stannade jag i skolan till fem... Pa onsdagen hade vi en kort dag sa vi var ett litet gang som drog hem till Sarah, en tjej i min dans klass som nu ska byta skola, men fortfarande ta dans pa Union Mine. ^^ Men det var valdigt kul. Pa mandagen korde vi act 1 med kostymer, smink och sa... Tisdag var det act 2, men vi behovde inte ha smink. Sen sa onsdagen korde vi allt. otroligt kul :D
Torsdagen hade vi da forsta showen. Connie kom och hamtade mig efter skolan, vi akte och fixade julklappar, efter det at vi midag pa en mexikansk resturang: Tortilla Flat. Valdigt god mat ^^ Sen sa akte vi tillbaka till skolan, Connie akte hem och jag gick direkt till dans salen dar vi gjorde oss i ordning, vi hade samling klockan halv sju. Dorrarna oppnades sju och det borjade halv atta. Det var en otroligt kul upplevelse.
Pa fredagen kom bade Jack och Connie och hamtade upp mig och denna gang aven Jeff. Vi akte och at middag pa Dennis.. Gott ^^ Och sen gick vi en del butiker, vilket var trevligt ocksa. Kopte Candy canes, mumsigt! ^^ At tre stycken innan showen. Haha... Fredagens show kandes mycket battre. Jag otroligt glad och kunde inte sluta le. Hayley var otroligt nervos sa vi forsokte lugna ner henne.
Lordagens show var ocksa kul, men alla var trotta.
jag var med i sex av danserna. Kommer inte ihag hur manga det var totalt. kan beratta det nagon gang senare. Men det var ne del ombyten till olika kostymer, men jag klagar inte ^^

Sa... har jullov nu ^^ otroligt trevlig. Lordagen och sondag slappade jag bara :) Pratade forst med mina foraldrar och sen med Maria och Nea (Miss you guys!) ^^ eller rattare sagt forsokte, det slutade med att vi chattade istallet :) Eleer jag pratade och de skrev. Skype ar for mysko just nu... Sen sa i mandags drog vi ner till Sacramento for att shoppa. Kopte ett nytt par converse, en cd, en manga, tre bocker och sa ett par ny horlurar. :) Var nasta pavag att kopa lego ocksa, de hade Hogwarts som lego. Ganska litet men anda, fats det kostade en del, sa det blev inte av, de hade ocksa Hogwarts expressen :) det var nara att jag kopte dessa saker... ^^ Okej... sa bockerna. Tre stycken, tva har jag last ut... Har tva bocker har borta som jag haller pa att lasa ocksa. Ska lasa klart dem inna jag borjar pa den sista jag kopte imandags. Bockerna jag kopte var (i ordning jag last dem ^^):

- The Julian Game. av: Adele Griffin
- By The Time You Read This I'll Be Dead. av: Julie Anne Peters
- Witch & Wizard. av: James Patterson och Gabrielle Charbonnet (har inte last an)
Horde att om man gillade Harry Potter sa skulle man nog gilla Witch & Wizard ocksa... Tankte prova och se ^^ eftersom jag gillar HP sa mycket... Kommer nog vilja kopa del tva ocksa....

Oh! Vi gjorde ett pepparkakshus i mandags ocksa... ^^






Ha det bast!
Sara's out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0