To dance again

Har hittat en super bra låt som jag inte kan sluta lyssna på... eller har hittat flera super bra låtar och vill lyssna på alla samtidigt, men det går ju inte... och självklart är det så att låtarna inte finns på Spotify :/



den låten e så bra, tycker jag i alla fall... och så dansar de ju bra också ^^ Hittaden låten via en fanfiction ^^ det är så kul när man kan hitta riloga och bra saker via andra personer :D Det var via en fanfiction som jag hittade AVPM också... Tack du som lade ut just den fanfiction så att jag kunde hitta den bästa musikalen någonsin ^^ (fast den personen läser nog inte vår blogg :/)
Ikväll blir det dans, extra dans. Vi ska träna inför dansuppvisningen nästa vecka...

Ha en super duper mega bra dag ^^
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0