FÖRLÅT!!!!!!!!

Tjenare!!!!

Jag ska bara gör ett snabbt inlägg för att jag är så dålig på att skriva och för att förklara lite för Sara.

Jag är hemskt ledsen att jag inte varit kontaktbar på så länge men jag har en bra förklaring, jag är inte alls sur (skulle aldrig kunna bli sur på dig). Jag har inte haft några pengar på mobilen på ett tag nu men jag ska fixa det, glömmer det bara hela tiden. Jag har också haft galet mycket i skolan och kommer att ha det så tills påsklovet (v.14) därför har jag gett migsjälv msn och facebook förbud för att jag ska plugga och inte bara sitta med det hela dagarna.

Förresten! Kom den nya grannflickan förbi er med hemgjorda chokladbollar idag? Hon kom förbi oss, så gulligt av henne eller hur? :D Vad hette hon nu igen... Engla tror jag. De var god. Hela den familjen är jätte snälla, har dock inte träffat alla så hela är kanske fel ord, hehe :D

Ska återgå till mina studier nu och förlåt igen Sara för att jag omedvetet ignorerat dig :P
Miss you!
Ska verkligen se till att jag ser mycket av dig på lovet :D

Många kramar^^

Dagens visdomsord "GÅ INTE NV!" :P

Kommentarer
Postat av: Rejvcl

Maaariiiaaa!!!~~

Har du glömt bort oss?!?!?!



Gissa vem det är =D

2010-03-24 @ 10:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0