17 maj

Sitter i skolan och har rast... Vi går genom vad vi ska göra under hajken och lite så där. VI ska vandra otroligt mycket, och även ha orienteringsmoment :O Hur kommer det gå? Vi ska ju ioförsig göra allt i våra grupper så det kommer nog gå bra i slutändan om man hamnar i en bra grupp där någon kan läsa karta, kan säga att jag inte direkt äger på att läsa karta. Det går.. önskar att jag kunde ta med mig Maria eller Linnea så att de kunde läsa kartan åt mig :P :D men får lösa det på något sätt. 

Mitt homemade dark mark har börjat gå bort :O fick hjälpa att fylla i det igår men måste göra det igen :/ får fixa det senare när jag har en svartpenna och någon som kan göra det åt mig :)
Detta blir ett av mina sista inlägg innan hajken, ska blogga direkt när jag kommit hem på onsdag. Efter att jag duschat, ätit, ringt eller smsat Maria och klagat mer om hur trött jag är och pratat lite skit kanske(vilket jag antagligen kommer göra under hajken också :O) Sen så måste jag ju plugga mer spanska då också... eftersom det är nationella på torsdag eftermiddag. Just det... om jag försvinner ut i skogen så får du Maria min MP3 och mina fruits basket... men jag kommer förhoppningsvis tillbaka. Hoppas det inte blir så som vi pratade om i onsdags :O Just det måste bara berätta vad de kallar hajken: 30-Hour Ass Kicking Hot Shit Survival Camp 2010...
30 timmar ute i skogen med två sam-idrottsklasser och en hälsa-idrottsklass.



En sista sak, eftersom jag inte kommer kunna vara inne på datorn imorgon så vill jag gratta Linda på födelsedagen i förskott :) Grattis! Vi ska fira hennes födelsedag ute i skogen, tycker synd om henne faktiskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0