I'm tired, can't we just be death eaters?

Stora problem just nu, funderar på vad jag ska göra med mitt hår under mitt år i USA. Antingen så fortsätter jag att färga det i den färg jag har nu eller låter det växa ut så att jag blir blond igen :O men då kommer jag nog behöva blondera det eftersom mitt hår är råttfärgat nu typ... Vad ska jag göra? Eller så kanske jag färgar det svart eller någon annan färg... Jag skulle ju kunna spara ut det och sen färga det någon rolig färg när jag kommit hem, men det beror ju på om jag orkar gå runt och vara både blond och brunett samtidigt. Det kommer nog inte synas lika mycket som när jag var blond och svarthårig förra sommarn och halva vårterminen i nian.

Just det mötte Sofia imorse ^^ Tyvärr skulle jag med bussen åt andra hållet eftersom det är en bättre väg för mig att åka speciellt när jag har den stora sportbagen med mig vilket jag har ungefär fem av fem dagar i veckan. ibland när jag lämnat allt jag behöver på dansen nere i mitt skåp så brukar jag inte behöva den stora väskan. men det händer inte så ofta. I alla fall så träffade jag henne, vilket alltid är lika trevligt :)

Och jag kan bara hålla med Maria! Jag är också skoltrött, men det är ju inte så långt kvar, så det är bara att bita ihop och köra hårt nu det sista. Den andra ska vi lämna in våra datorer, så efter det lär det inte vara så mycket. Den tredje juni är man ledig eftersom treorna tar studenten, ska då först till tandläkaren klockan halv nio :O Sen ska jag träffa Maria ^^ Hoppas bara att det är fint väder eftersom vi redan planerat vad vi ska göra :D Vi ska till Vivelvängen och äta Ben & Jerry :) det bästa som finns

En super gammal bild ^^ men vem bryr sig? Jag blir alltid så glad när jag ser den...


Längtar till Juli!!! Då kommer ju AVPS på Youtube :D så lycklig. AVPM har verkligen blibit en så himla stor del av mitt liv nu, jag älskar den. För det första är ju Harry Potter böckerna super duper mega bra. Sen så är alla som är med super duktiga på det dem göra. Sitter just nu och lyssnar på en av Darren Criss låtar :) Han är en så mycket bättre Harry Potter än Daniel Radcliffe! Och alla andra är ju bäst också! Jag varnar jag har fastnat totalt och är helt galen i den. Maria och Nea skakar på huvudet när jag sjunger med i låtarna eller börja prata om den :O men Maria förstår nog, hon har ju sett den. Linnea har inte sett hela bara typ de tre första... men snart borde hon sett den. Om det gick så skulle jag citera den typ varje dag, men eftersom den är på engelska och här pratar ju alla svenska så blir det svårt, men när jag kommer till USA..
Kolla in:
http://www.youtube.com/user/StarKidPotter#p/c/C76BE906C9D83A3A/0/wmwM_AKeMCk

Kommentarer
Postat av: Maria

Älskar också den bilden ^^

2010-05-30 @ 10:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0