I'm a scary fire demon, I don't cook!

Hello :D
Sara har verkligen varit produktiv ser jag, önskar jag kunde säga det samma om mig, jag är ju den som har lov :P japp det är höstlov :D JAAAAAAAA! det är så skönt. Jag är hemma och slöar, läser, fikar, tittar på film och mycket annat. Jag tittade på Howl's moving castle igår. Den är så söt. Calcifer är bara bäst, en "mycket läskig" eld demon, se själva:



Here's another curse. May all you bacon burn!

Kan man annat än älska honom <3

Kollar in facebook nu också och ser att Sara har 20 grader varmt, orättvist eller vadå! Här är det typ 6 grader och det har faktiskt redan snöat en gång. Usch. Inte undra på att man bara vill sitta inne och titta på film och dricka varm choklad.

Hade en konstigaste drömmen i natt. Jag minns inte exakt vad den egentligen handlade om men Sara var med i den. Hon var hemma igen och gissa varför? Jo för att klippa sig. Uppenbarligen kunde man inte klippa sig i USA så varje gång hon var tvungen att göra det var hon tvungen att åka hem till Sverige igen, hehe weird. :P

Miss you Sara <3

Hugs and butterfly kisses your Maria <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0